Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts.

Klachtenformulier

Ondanks het feit dat zorgverleners binnen onze praktijk hun uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het zijn dat u gevoelens van onvrede over een behandeling, advies of de bejegening heeft.

Onze praktijk heeft een klachtenregeling. Juist door klachten te bespreken kunnen wij hiervan leren en deze in de toekomst voorkomen. Samen kunnen we dan zoeken om er weer uit te komen.

U kunt uw klacht op verschillende manieren kenbaar maken. In een gesprek met de huisarts, het onderstaande klachtenformulier invullen, een klachtenformulier halen bij de balie of een mail sturen naar info@gorterhof.nl.

Wij streven ernaar om uw klacht binnen 10 werkdagen in behandeling te nemen en af te ronden.
Bent u daarna nog niet tevreden dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke geschilleninstantie huisartsenzorg. Meer informatie hierover kunt u vinden op www.SKGE.nl.

Persoonsgegevens

Adresgegevens

CONTACTGEGEVENS

OPENINGSTIJDEN

Maandag – Vrijdag 8:00 – 17:00*
Zaterdag & Zondag gesloten

*dagelijks gesloten tussen 12:00 en 13:00